Vitalizing linija od češnjaka=kompletna njega za Vašu kosu


Danas sam odlučila pisati o našoj top liniji proizvoda za kosu s ekstraktom češnjaka za koju već znaju i ptičice na grani. ❤

Prije nego krenem pisati o proizvodima, želim za sve one koji možda nisu upoznati s dobrobitima češnjaka, napisati nešto o njegovom ljekovitim svojstvima.


Češnjak-sveta biljka

Podrijetlom iz Azije, češnjak je jedna od najstarijih kultiviranih biljaka u svijetu koja se uzgaja preko 5000 godina. Navodno su Egipćani prvi počeli uzgajati ovu biljku i smatrali su je svetom. Također za ljekovita svojstva češnjaka, znali su i drevni Grci i Rimljani.

Što se ljekovitih svojstava tiče, antibakterijska i antivirusna svojstva češnjaka su legendarno poznata u povijesti medicine. Nedavna istraživanja potvrdila su češnjakovo djelovanje na bakteriju Pseudomonas aeuruginosa, kao i na mnoge druge bakterije.

Glavni sastojak češnjaka je -allicin- koji posjeduje čudesno antibakterijsko, antivirusno, antigljivično, antiparazitsko i antioksidacijsko djelovanje.
Još jedan od sastojaka češnjaka -ajoen- pokazao se posebno učinkovitim u liječenju gljiivice Candica albicans.

Nekada bi naše bake uzele češnjak, prepolovile ga i trljale u tjeme jer su znale kako češnjak utječe na tjeme i kosu, jedini je problem bio miris čiji intenzitet, kao što svi znamo, nije lako riješiti. Zahvaljujući današnjoj tehnologiji i Dr. C. Tuni ne moramo trljati češnjak već imamo puno jednostavnije i mirišljavije rješenje. :)

Sada kada znamo na što češnjak djeluje, predstavljam Vam našu Vitalizing liniju proizvoda od Dr. C. Tune.


Linija proizvoda za kosu s ekstraktom češnjaka

Dr. C. Tuna je zaslužan za ovu liniju proizvoda kao i mnogobrojne druge linije koje ne sadrže parabene, boje, silikon, triklosan, teške metale, formaldehide, fosfate i ftalate. Također, dermatološki su testirane, ne sadrže sastojke životinjskog podrijetla i nisu testirane na životinjama. Detaljnije o proizvodima Dr. C. Tuna možete pročitajte ovdje.

Do sada sam pročitala mnogo pozitivnih recenzija i čula nebrojeno priča kako je ova linija pomogla ženama i muškarcima. Pomogla je i meni osobno u borbi protiv sporog rasta i opadanja kose. O tome na kraju posta. :)

Linija se sastoji se od četiri proizvoda, a to su: šampon, maska, sapun i ulje za kosu.


Osim ulja, svi ostali proizvodi u ovoj liniji uz češnjak sadrže i provitamin B5 (pantenol) koji dubinski prodire u strukturu vlasi, uspostavlja ravnotežu vlage te potiče obnovu folikula kose.

U nastavku ću vam predstaviti svaki navedeni proizvod.


Šampon i maska za kosu

Revitalizirajući šampon i maska s novom formulacijom donosi nam učinkovito rješenje za kompletnu njegu kose koji se suočavaju s problemom opadanja i pucanja. Namijenjeni su za sve tipove kose, a kombinacija ekstrakta češnjaka i capixyla stimulira rast nove kose. Capixyl je inače jedinstvena, patentirana supstanca koja djeluje direktno na folikulu dlake na molekularnom nivou kako bi poboljšala njenu vitalnost i trajnost. 

Osim što utječu na rast kose, ovi se proizvodi preporučuju i osobama s krhkom i lomljivom kosom jer oporavljaju oštećene dijelove kose te kosi daju bujnost i sjaj.


Šampon dolazi u plastičnoj bočici s pumpicom što je po meni veliki plus zbog doziranja. Za 500ml šampona, izbrojat ćete 42 kn. Šampon je srednje gustoće, a pakiranje je kvalitetno i lijepo izgleda.


Za svako pranje kose potrošim 3-4 pumpice, a kosu uvijek našamponiram dva puta. Šampon se jako pjeni što meni osobno odgovara. Vrlo me često pitaju za miris odnosno miriše li po češnjaku. Ne, nema miris po češnjaku, dapače jako je ugodnog mirisa. Bočicu potrošim kroz dva do tri mjeseca. Trenutno uz ovaj šampon koristim i Farmasijevu Keratinsku liniju proizvoda pa mi traje i duže.


Ovaj mjesec Farmasi nam nudi limitirano izdanje šampona bez pumpice i to po nikad nižoj cijeni od samo 20 kn. Razlika je samo u tome što ovo pakiranje nema pumpicu nego čep. Pumpica koliko je dobra za doziranje, toliko i nekima koji često putuju otežava, iako se pumpica može "zaključati". No, sada i za njih imamo rješenje.

Svakako Vam preporučam da si šampon naručite što prije i napravite zalihe jer je limitirano izdanje i do isteka zaliha. Ukoliko već koristite ovaj šampon onda samo stavite pumpicu na ovu bočicu.


Maska za kosu dolazi u bijeloj plastičnoj kutiji kao i većina maski za kosu. Sadrži također 500ml proizvoda, a cijena joj je trenutno 46 kn. Maska je istog mirisa kao šampon. Rijeđe je gustoće te se zbog toga lakše nanosi i raspoređuje po kosi.


Masku osobno ne koristim nakon svakog pranja kose jer nema potrebe. Koristim je jednom tjedno i stvarno mi dugo traje. Ne nanosim je na čitavu kosu nego uglavnom obilno nanesem na pola dužine kose prema vrhovima. Ukoliko nemate problema s masnom kosom kao ja, slobodno nanesite na kompletnu kosu i ostavite da djeluje nekoliko minuta potom ju dobro isperite.


Ulje od češnjaka

Farmasi nas je ovaj mjesec totalno iznenadio novitetom i nadopunio ovu liniju uljem od češnjaka.


Ulje je pakirano u staklenoj bočici s pipetom kao i sva naša ulja što je jako zgodno za doziranje. U bočici se nalazi 30ml ulja, a trenutno mu je promo cijena 72 kn. 


Srednje je gustoće i ne miriši kao šampon i maska. Miris je slabiji i pomalo neobičan, ali to ionako nije bitno pošto se ispire.


Ulje češnjaka jača i revitalizira tjeme i kosu te umanjuje ispucalost vrhova. Ultra laka formula obogaćena uljem suncokreta, slatkog badema i vitamina E. Uz masku i šampon od češnjaka kosa je biti još jača i brže će rasti.



Prije nego sam počela dovršavati ovaj post nanijela sam ulje na kosu, a sada ću Vam napisati savjete za nanošenje. ❤
✅SAVJETI za nanošenje i kako da ne potrošite bespotrebno puno ulja, uz dulje trajanje, efekt je isti:
1. U malu posudicu stavite mlake vode, ne puno (oko decilitar vode)
2. Ukapate oko 15 kapi
3. Ukoliko imate kakvu špricu pa u nju uvučete (ako ne onda s pipeticom od ulja) i nanesit
e u linijama po tjemenu, doslovno kao da povlačite crte i tako po čitavom tjemenu
4. Umasirajte u tjeme i ostatak kose
5. Ostavite minimalno 30 min da djeluje (ja sam oko sat i pol, ne može škoditi)
6. Operite dobro kosu bar dva puta šamponom od češnjaka i stavite masku da djeluje 2-3 min

Bitno je da jako dobro operete ulje i isperete šampon i masku i to je to. :)
Posušite i uživajte u divnoj, sjajnoj, glatkoj i mirišljavoj kosi.
Odmah ćete vidjeti promjenu.

Ukoliko imate problem s masnom kosom nemojte sušiti fenom na najjačoj toplini, ako to možete s vašim fenom, ipak je bolje da je malo hladnije i ne perite kosu vrućom vodom. 😘


 
Upravo sam oprala, posušila kosu i samo pročešljala. Kosa je savršeno ravna, sjajna, glatka i mirišljava. Što da Vam kažem kada je čak i dragi primjetio razliku 😂! Onda znate koliko je sati. 
Prvi put sam nanijela ulje i stvarno sam jako zadovoljna rezultatom. Nisam očekivala da će promjena biti vidljiva odmah.

Vitalizing linija od češnjaka = kompletna njega za Vašu kosu i tjeme

Isprobala ulje, oprala kosu, posušila i sve to u pauzama dok pišem ovaj post hehe.

Zadnji je proizvod u ovoj liniji - sapun od češnjaka.


Sapun s ekstraktom češnjaka i ginsenga

Sapun se koristi kod gubitka kose, osiguravajući zdrav rast nove kose uz jačanje vlastišta. Ima antimikrobno, antigljivično i antibakterijsko djelovanje. Umiruje kožu tjemena i ublažava simptome kožnih bolesti. 


Da Vam budem iskrena osobno nisam probala ovaj sapun. Probala sam crni kim koji je također za kosu i kožu. Jako sam zadovoljna, ali sam ga koristila za lice i tijelo, nisam probala kosu oprati njime. 

Ovaj sapun bih preporučila svakako osobama koje imaju gljivice na tjemenu ili tijelu, ili neke druge kožne probleme. 
Djeluje protiv starenja i povećava razinu antioksidanasa na licu. Također zbog prisutnog sumpora u češnjaku sprječava infekcije i ubrzava krvotok dajući koži prirodan sjaj. 
Miris vjerujem da je sličan šamponu i masci.


Moje iskustvo 

Čitav život imam dugu kosu, ona je bila moj zaštitni znak. Ne peglam ju jer je ionako ravna, ne farbam, a u vrlo rijetkim situacijama upotrijebim figaro ili vruće viklere. Oduvijek sam njegovala svoju kosu. Unazad par godina primjetila sam da se stanjila, da je repić sve rijeđi. Krajem prošle godine saznala sam da već duže vrijeme vodim borbu sa štitnjačom i tu je situacija s kosom postala još gora.



Nakon operacije donijela sam tešku odluku i ošišala se. Fotkala sam kosu prije i nakon šišanja. Počela sam ju redovito prati s češnjakom, nanositi masku i pratiti stanje. Nakon 5 mjeseci korištenja šampona i maske opet sam ju fotkala. Kosa je taj tren još bila malo mokra i ne baš počešljana jer nisam mogla više dočekati taj trenutak da okinem fotku i vidim razliku. Razlika je po meni evidentna.
Uostalom, prosudite i sami, u svega par mjeseci narasla je mnogo, ali je meni ipak bitnije da ne pada u toj količini. Na fotki prije gdje sam pisala o ulju je trenutno stanje moje kose.

Iskreno, jako sam zadovoljna. Uz ovu liniju koristim i našu Keratinsku liniju koja mi je savršena. O njoj ću isto ubrzo napisati post.
Moju kompletnu priču o kosi i češnjaku napisat ću u jednom od narednih postova, pa Vam sada neću otkriti sve! :) Vjerujem da će se nemali broj Vas naći u njoj, dodatan razlog da je podijelim s Vama.

Jeste li Vi probali neki od ovih proizvoda?
Pišite mi, zanimaju me i Vaša iskustva!

Ukoliko želite naručiti bilo koji proizvod ili imate pitanja vezana za članstvo, javite mi se!

Moju Farmasi priču možete pročitati ovdje.


Do idućeg puta lijepo Vas pozdravljam,

Maša 












Primjedbe

Popularni postovi