Moja Farmasi priča ❤


       KAKO SAM POSTALA DIO FARMASIA
Moja Farmasi priča i kako je Farmasi ušao u moj život.

Prvi susret s Farmasi kozmetikom
Prvi sam put čula za Farmasi kozmetiku na Facebook stranici od drage Aleksandre. Vidjela sam njen post i javila joj se. Odlučila sam se odmah učlaniti i isprobati proizvode. Iskreno, učlanila sam se samo kako bih sebi naručivala proizvode uz uvijek poželjne popuste te da mi paketi dolaze na kućnu adresu. Tada još nisam znala mnogo o kvaliteti Farmasi proizvoda kao niti o blagotvornim učincima na naše tijelo. Farmasi je tada još bio novitet na našem tržištu, obzirom da je na našem tržištu dostupan od kraja prosinca 2016. godine.
Došao je moj prvi Farmasi paket koji sam naravno čekala s veseljem. Kao malo dijete koje otvara svoju novu igračku, otvorila sam paket, proizvodi su izgledali odlično!
Malo po malo, počela sam isprobavati, naručivati sve više jer sam se oduševila kvalitetom proizvoda. Naravno da sam svoje oduševljenje proizvodima podijelila s drugima.
Proslijedila sam kataloge poznatima, preporučila im proizvode i počeli su se javljati. Narudžbe su rasle i rasle a tako i zarada. Poruke koje sam dobivala od njih davale su mi vjetar u leđa jer su i one bile oduševljene proizvodima. Njihova su iskustva bila izuzetno pozitivna po pitanju učinaka npr. šampona od češnjaka i capixyla za rast i zdravu kosu i tjeme, Tea Tree linije za problematičnu kožu, CC kreme za lice itd. Možete zamisliti osjećaj kada dobijete poruku da ste pomogli nekome, ❤ k'o kuća!

Pokretanje Facebook stranice
Odlučila sam napraviti Facebook stranicu Farmasi Kozmetika Masha da vidim u kojem će smjeru ići. Krenulo je jako dobro. Dobila sam svoju prvu članicu. Malo po malo cure su mi se javljale za učlanjenja, a moj tim je bio sve veći i veći. Najviše učlanjenja sam postigla Facebook objavama i recenzijama o proizvodima. 


Team leader
Meni osobno učlaniti prvih 5 članica je bio pravi izazov. Time želim reći da u početku i nije prejednostavno, ali konstantnim trudom i zalagnjem postala sam Team leader. U početku ne znaš ništa o tome, sve ti je novo, misliš kako nema šanse da dostigneš cilj. Ništa ne ide preko noći pa tako niti u ovome. Za sve treba stpljenja, vremena, truda i rada te nakon toga dolazi onaj najslađi dio!
Poruka od nove članice ❤
Trenutno imam tim od 27 članova i ponosna sam na njih. Moram priznati da stvara veliko zadovoljstvo kada znaš da si sve to postigao svojim trudom i radom. Puno vremena je odvojeno, ali ne žalim niti minute, sekunde.
Poruka od nove članice ❤
Ovaj mjesec uspela sam se još jednu stepenicu u liderstvu i tu ne stajem. Ima još puno stepenica ispred mene i veselim se tome kao i novim članicama.
Poruka od nove članice ❤
Kao Team leaderu jako mi je stalo do mojih članica. Uvijek sam spremna usmjeravati ih i pomoći im. Veselim se svakom njihovom koraku i tome da se neke od njih razviju u lidere te uživaju u pogodnostima koje lidersvo nosi.
Poklon dobrodošlice za moje članice

Sve moje članice dobiju unikatan poklon od mene kao poklon dobrodošlice. Radi se o ručno rađenim narukvicama koje radim s veseljem posebno za svaku od njih. Odaberu boju a ostalo je na meni. Razmišljala sam da poklon dobrodošlice bude Farmasi proizvod, ali sam zaključila da to mogu i same naručiti, a i primjetila sam da ih s veseljem nose. Još nešto po čemu je moj tim poseban. ❤
Osim toga uživam i u fotografiranju, slaganju kolaža. Volim imati svoje fotografije, drugačije, a ne nešto što svatko ima.

IFarmasi
Volim Farmasi i Farmasi proizvode. Uživam u liderstvu i ovome što radim. Sretna sam kada mogu razveseliti ljude i naći rješenje za njihove probleme u našim proizvodima.  
Da ne zaboravim napisati koliko sam dobrih ljudi upoznala, kontakata i prijateljstva stekla. Neke od članica su postale i više od članica, jako dobre prijateljice i to je neprocjenjivo.

Ukoliko se želite pridružiti mom veselom timu, naručiti Farmasi proizvode, javite mi se s punim povjerenjem. ❤

❤U nadi da će moje iskustvo nekoga potaknuti ili mu dati inspraciju, lijepo Vas pozdravljam! ❤


Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi